Miért jobb előre tervezni a szállítószalag karbantartását, mint tüzet oltani?

Miért jobb előre tervezni a szállítószalag karbantartását, mint tüzet oltani?

Hogy jön ez a mi munkánkhoz? Úgy, hogy a szállítószalagos tevékenységet is lehet így is és úgy is végezni. 

Azoknál a cégeknél, ahol nincs előre tervezés, mert a vállalkozás nem kérte a folyamatos karbantartást, felügyeletet, ott olyan a munkánk, mint a tűzoltóké vagy a mentőké. Abban a pillanatban gyorsan átlendíthetjük az ügyfelet a krízishelyzeten, de a teljes megoldás elmarad. 
Úgy is mondhatnánk: az ügyfél ölbe tett kézzel várja a következő tüzet.

Pedig tudjuk, hogy mi jelentené számára a teljes körű megoldást. Visszautalva az orvosi példához: a gyógyuláshoz a beteg részvétele elengedhetetlenül fontos. Nélküle nem tudja meggyógyítani őt senki. Ez pedig a mi munkánkra is igaz.

Az örökös tűzoltók kidobják a pénzt az ablakon? 

Ha egy vevő mindig csak az éppen legszükségesebb javításokat végezteti el, ha nem tervez előre, nem áldoz annak érdekében, hogy a teljes szállítószalag rendszere optimális állapotban legyen, akkor mindig a „tűzoltó munkára” kell majd költenie.

Ez pedig sokkal többe kerül számára, beleszámítva a hirtelen termeléskiesést, a piaci presztízsveszteséget és a gyors javítási munkákat is, mintha előre tervezett költséggel, a termelési tervbe beütemezett leállással, még idejében cserélt alkatrészekkel dolgozna. 

A beteg gyógyításához tehát éppúgy szükséges a beteg gyógyulási szándéka, mint a mi esetünkben a partnerünk együttműködése. Akkor tudunk legjobban teljesíteni, ha kölcsönösen tartjuk a kapcsolatot, nyíltan kommunikálunk egymással és előre tervezünk

Vannak persze területek, amelyeken egyszerre kell fenntartani a termelést, tüzet oltani és fejleszteni is. Ezek speciális esetek, de kommunikációval minden egyedi igényhez alkalmazkodva megoldást tudunk nyújtani.

Keressen bennünket ha úgy érzi, hogy problémái lehetnek szállítószalag rendszerével, mérjük fel állapotát, előzzük meg a bajt!

Címkék: